در حال نمایش 9 نتیجه

رفع اشکال آنلاین
0
1,190,000 تومان
رفع اشکال آنلاین
0
1,290,000 تومان
رفع اشکال آنلاین
0
1,290,000 تومان
رفع اشکال آنلاین
0
1,290,000 تومان
رفع اشکال آنلاین
0
1,190,000 تومان

نکته و تست جامعه شناسی با استاد امامی 1403

کلاس نکته و تست
بدون امتیاز 0 رای
نمونه تدریس کلاس آنلاین آکادمی
رفع اشکال آنلاین
0
1,190,000 تومان

کلاس های نکته و تست

کلاس های نکته و تست آنلاین آکادمی

در این کلاس ها اساتید کنکور در حدود 8 جلسه تمامی سه کتاب سال دهم یازدهم و دوازدهم رو برای کنکور مرورو میکنن به این صورت که دانش آموز برای بار دوم میتونه کل کتاب های مرتبط با کنکور رو دوره کنه . این دوره ها جزوه مخصوص به خودش رو داره و اساتید سعی میکنن به صورت فشرده تر کل کتاب ها رو دوره کنن .

معرفی بهترین کلاس‌های نکته و تست کنکور
کلاس‌های نکته و تست‌ آنلاین آکادمی ( طرح تورنادو) و افزایش رتبه کنکور در چند جلسه
نتیجه آزمون‌های تشریحی و تستی بسیاری از دانش‌آموزان با یکدیگر تفاوت زیادی دارد. در مدارس نکات تست‌زنی و مدیریت زمان به‌درستی آموزش داده نمی‌شود و دانش‌آموزان نمی توانند در کنکور که یک رقابت بسیار نزدیک است، نتیجه دلخواه را کسب کنند. اگر می‌خواهید از دیگر رقبای خود در کنکور سبقت بگیرید، می‌توانید در کلاس‌های نکته و تست‌ کنکور در آنلاین آکادمی شرکت کنید. در این مطلب مهم‌ترین مزیت‌های یادگیری نکات تست‌زنی و مدیریت زمان را بررسی می‌کنیم.

شرکت در کلاس های نکته وتست آنلاین آکادمی و یادگیری نکات تست‌زنی و مدیریت زمان در کنکور

کنکور یک رقابت بسیار فشرده است و بعضی وقت‌ها یک تست بیشتر می‌تواند زندگی شما را متحول کند. یادگیری برخی مهارت‌ها مانند نکات تست‌زنی و مدیریت زمان می‌تواند باعث شود که شما در کنکور بتوانید تست‌های بیشتری زده و رتبه بهتری داشته باشید. با مدیریت زمان شما می‌توانید علاوه‌بر زدن تست‌های بیشتر، برروی تست هایی که نیاز به وقت بیشتری دارند هم تمرکز کنید.
یادگیری برخی از نکات تست‌زنی می‌تواند به شما در حل تست‌های پیچیده کنکور کمک کند. برخی تست‌های کنکور به زمان زیادی برای حل نیاز دارند اما با یادگیری نکات تست‌زنی می‌توانید در زمان بسیار کم آن‌ها را به آسانی حل کنید. کلاس‌های نکته و تست آنلاین آکادمی برای کسانی که می‌خواهند در یک کلاس کنکور خوب شرکت کنند، جزو بهترین کلاس‌ها است؛ چرا که می‌توانند با شرکت در یک کلاس مهارت‌های زیادی را یاد بگیرند و در کنکور خود موفق‌تر باشند.
شرایط برگزاری کلاس‌های نکته و تست آنلاین آکادمی
کلاس‌های نکته و تست‌ آنلاین آکادمی با شرایط بسیار مناسب و دقیقی برگزار می‌شود. در این کلاس‌ها جمع‌بندی کل مباحث به‌صورت تیپ‌بندی و طبقه‌بندی شده صورت می گیرد تا شما بتوانید با کم‌ترین دشواری مباحث مختلف را یاد بگیرید.
نکات کلیدی و هرآنچه یک دانش‌آموز برای شرکت در کنکور نیاز دارد، توسط بهترین اساتید ایران در آنلاین آکادمی ارائه می‌شود. حل تست‌های کلیدی، مهم و نکته‌دار از دیگر مزیت‌های شرکت در این کلاس‌ها است. کلاس آنلاین نکته و تست در مجموعه آکادمی آنلاین تخته سیاه، در هشت جلسه برگزار می‌شود و هزینه آن را نیز می‌توان به‌صورت اقساط پرداخت کرد.
برای اطمینان دانش‌آموزان، امکان مشاهده رایگان جلسات صفر و اول برای آن‌ها وجود دارد. کلاس‌ها از هفته آخر فروردین برای ماندگاری بهتر در ذهن دانش‌آموزان شروع می‌شود و امکان مشاهده آفلاین کلاس‌ها تا روز کنکور برای آن‌ها وجود دارد.

مزیت‌های شرکت در کلاس‌های نکته و تست آنلاین آکادمی
شرکت در کلاس‌های نکته و تست این مجموعه مزیت‌های زیادی مانند افزایش اعتماد‌به‌نفس و یادگیری مهارت های تست‌زنی شما دارد. دانش‌آموزان می‌توانند با شرکت در این کلاس‌ها از دیگر رقبای خود در کنکور سبقت بگیرند و رتبه بهتری کسب کنند.

آنلاین آکادمی؛ بهترین برگزارکننده کلاس‌های کنکور
آنلاین آکادمی یکی از بهترین و باتجربه‌ترین برگزارکنندگان کلاس‌های کنکور در ایران است. کلاس‌هایی که توسط آنلاین آکادمی برگزار می‌شود، دارای بهترین اساتید ایران و شرایط پرداختی مناسب دانش‌آموز است. شرکت در کلاس‌های نکته وتست آنلاین آکادمی می‌تواند باعث تقویت مهارت‌های شما برای شرکت در کنکور شود.

اساتید کلاس‌های نکته و تست آنلاین آکادمی؛‌ بهترین‌های ایران در یک دوره
کیفیت اساتید کلاس‌های نکته و تست اهمیت بسیار زیادی دارد. مهم‌ترین فاکتور یک کلاس خوب، اساتید باتجربه ی این کلاس‌ها هستند. در این کلاس‌های نکته و تست بهترین اساتید ایران گردهم آمدند تا تجربیات خود را به شما منتقل کنند. اساتید کلاس‌ها عبارتند از:
با کلیک کردن روی اساتید رزومه و نمونه تدریس آنها را مشاهده کنید
• عربی: اساتید قدیمی و شیخ‌بهایی
• زبان: اساتید جلالی و پالیزبان
• ادبیات: اساتید شاهین‌زاد و تاجیک
• دین‌و‌زندگی: اساتید پرو و حسین‌خانی
• زیست: دکتر شایسته و دکتر آرام‌فر
• ریاضی: استاد مولایی
• فیزیک: اساتید براتی و خسروی‌منش
• شیمی: اساتید ابوالقاسمی و جبرئیلی
• کادر توانمند اساتید انسانی:
• ادبیات انسانی: استاد بهرامی
• فلسفه و منطق: استاد علی اکبر
• ریاضیات انسانی: استاد عامری
• اقتصاد: استاد لجمیری
• جامعه شناسی، تاریخ و جغرافیا: استاد امامی
• عربی: استاد قدیمی

معرفی اساتید نکته و تست

کلاس های نکته و تست ما را رایگان تجربه کنید

برای ثبت نام و بررسی بیشتر کلاس های نکته و تست آنلاین آکادمی روی اساتید مورد نظر خود کلیک کنید .

هم اکنون با انتخاب استاد کلاس های نکته و تست را ثبت نام کنید